Welkom bij Huurdersvereniging Accio!

Accio is een onafhankelijke huurdersvereniging voor alle huurders van woningcorporatie Talis. Wij vertegenwoordigen de huurders in het overleg met Talis én met de gemeenten Nijmegen en Wijchen. Samen met deze partijen zetten wij ons in voor goede, betaalbare woningen en een fijne woonomgeving.

Om ons werk goed te kunnen doen, is het belangrijk dat we uw ervaringen, meningen en ideeën weten. Als lid kunt u meedenken, meepraten en meebeslissen over onderwerpen die voor alle huurders van Talis van belang zijn. Daarom roepen wij u op om gratis lid te worden van onze vereniging.

Huurdersvereniging
Accio is er voor alle huurders van Talis

Bent u huurder van Talis, dan zijn wij er voor u.

Wij roepen u op om uw ervaringen, ideeën en wensen over de huurwoningen in Nijmegen en Wijchen aan ons te laten weten. Wij roepen u op uw goede en minder goede ervaringen met Talis, met ons te delen. Wij roepen u op om met ons mee te denken, mee te praten en mee te doen. Alleen met actieve leden kunnen we samen voor de huurdersbelangen opkomen.

Geef hier uw mening