Fijne feestdagen

Als voorzitter van Accio wil ik u namens alle bestuurs- en werkgroepleden een hele fijne kerst en een heel goed 2021 wensen en vooral in goede gezondheid.

Corona
Als gevolg van Corona, konden de Algemene Ledenvergadering (ALV) en de bewonerscommissievergaderingen niet doorgaan en konden we de leden niet persoonlijk ontmoeten. Al onze vergaderingen gingen via Teams, dat geeft helaas veel afstand tot elkaar. Maar het is fijn dat we veel gesprekken per telefoon konden voeren met leden die dat even nodig hadden.

Werk gaat door
Ons werk gaat gewoon door. Dat ziet u binnenkort in ons jaarverslag 2020. Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor het terugsturen van de vragenlijst over geluidoverlast. Bovendien zijn wij blij dat de leden ons (financiƫle)jaarverslag hebben goedgekeurd en het bestuur decharge verleend voor het gevoerde beleid in 2019.

Afscheid Arno Broere
Onze penningmeester Arno Broere heeft in november afscheid genomen. We hopen in mei 2 nieuwe, betrokken mensen als verkiesbare bestuursleden aan u voor te kunnen stellen. Zij lopen momenteel met ons mee om kennis te maken met de werkzaamheden.

Wilt u zich actief inzetten?
Komend jaar is er weer veel te doen binnen onze vereniging. Daarom wil ik graag in contact komen met enkele leden een taak in een van de werkgroepen of om door te stromen naar het bestuur. Is dat iets voor u en wilt u meer informatie, neem dan gerust contact met mij of met het secretariaat op.

Voor nu alvast een heel fijn en vooral gezond 2021.

Riek Jansen (Voorzitter HV Accio)