Registratiepunt voor financiële problemen als gevolg van Corona

De huurcommissie heeft een registratiepunt opgezet waar huurders, die door de Coronacrisis in de financiële problemen raakten, zich kunnen melden. Het gaat hier om huurders die bij hun verhuurder geen gehoor vinden voor hun financiële problemen. Zo wil Minister Ollongren meer zicht krijgen op hoe vaak verhuurders maatwerk weigeren voor huurders die in de knel zitten. 

Meld u zich als u geen gehoor vindt bij uw verhuurder
De Woonbond roept huurders, die in de financiële problemen raakten als gevolg van de Coronacrisis, op om zich te melden.
Dat kan via een online registratiepunt: https://www.huurcommissie.nl/registratiepunt.
Huurders die geen toegang hebben tot internet kunnen zich telefonisch melden bij de helpdesk van de Huurcommissie: 070 – 375 4300. De helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur.