Uitnodiging Algemene Ledenvergadering huurdersvereniging

Zaterdag 10 juni 2023    13.30 – 16.00 uur.

Kasteel Wijchen, Kasteellaan 9, 6602 DA Wijchen

Wij nodigen u van harte uit voor de  Algemene Ledenvergadering (ALV) van Accio op 10 juni 2023. Het bestuur van Accio is verheugd u te kunnen ontmoeten en spreken! Wij horen tijdens deze bijeenkomst graag wat u als huurder van Talis belangrijk vindt voor uw woonomgeving en de dienstverlening van Talis. Accio wil namelijk uw stem en die van andere Talis-huurders goed kunnen vertegenwoordigen in de gesprekken met Talis en met de gemeenten.

Ook willen we graag met u in gesprek over de ontwikkeling van Accio, verantwoording afleggen over onze activiteiten en resultaten in 2022 en vooruitkijken voor 2023.

Tijdens deze ALV is er ook ruimschoots tijd om met elkaar te praten, ervaringen te delen en van elkaar te leren. U komt toch ook!

Datum, plaats en tijd

U bent van harte welkom op zaterdag 10 juni 2023 in Kasteel Wijchen.

Te bereiken met de bus, lijn 15, Wijchen, halte: Europaplein

Of met de trein, richting Oss. Het is 10 minuten lopen naar het Kasteel

De bijeenkomst duurt van 13.30 uur tot 16.00 uur.

Inloop met koffie en thee vanaf 13.00 uur. Na afloop is er een drankje en een hapje.

Waar gaat de ALV over?

Voor de leden van Accio en de huurders van Talis,(niet-leden hebben geen stemrecht maar zijn wel van harte welkom om mee te praten) is de ALV  een goede gelegenheid om mee te praten  over zaken die spelen binnen de vereniging, over het woonbeleid, de dienstverlening van Talis en over huurdersparticipatie. Voor het bestuur van Accio is het belangrijk om te weten wat er op deze punten leeft bij leden en huurders.