Werkgroepen

Werkgroepen met specifieke deskundigheid

Er zijn op dit moment binnen Accio vier werkgroepen actief: duurzaamheid, leefbaarheid, huurbeleid en communicatie.

De behoeften van de leden en de vraagstukken die zich voordoen, bepalen het aantal en de aard van de werkgroepen. De leden van de werkgroepen verdiepen zich in een specifiek onderwerp. Ze verzamelen en analyseren informatie en adviseren daarover het bestuur of rechtstreeks medewerkers van Talis. Indien nodig geeft Accio de werkgroepleden de mogelijkheid tot scholing.

Laagdrempelig en een gezellige sfeer

Meedoen met Accio geeft u de mogelijkheid om andere mensen te ontmoeten. Samen in een ontspannen en gezellige sfeer werken aan een betere volkshuisvesting in Nijmegen en Wijchen.

Accio leden kunnen gemakkelijk meedoen en snel hun weg vinden binnen één van de werkgroepen of het bestuur. Wie zich actief inzet, kan rekenen op goede ondersteuning, tijd voor een kop koffie en aandacht voor elkaar.