Doe en denk mee

Doe mee!

Er moet nog veel gebeuren voordat er voldoende en goede huurwoningen zijn in Nijmegen en Wijchen. Ook is nog lang niet overal sprake van een schone, fijne en veilige woonomgeving. Om dit en meer voor elkaar te krijgen, is het belangrijk dat zoveel mogelijk leden zich actief inzetten.

U kunt actief meedoen in onze vereniging als lid van een werkgroep of als bestuurslid. Dat kan structureel of alleen als het u uitkomt. U mag meedoen als het gaat om iets dat uw belangstelling heeft. Kortom, wij zijn net zo flexibel, als voor u noodzakelijk is. Als huurder weet u waaraan behoefte is. Hoe leuk is het dan, om zelf mee te werken aan een oplossing. Als er genoeg actieve leden zijn, kunnen we meer veranderen en tot stand brengen.

Wilt u weten op welke manier u een actieve bijdrage kunt leveren aan onze vereniging, neem dan vrijblijvend contact op met iemand van het bestuur. Onder het genot van een kop koffie, luisteren wij graag naar uw wensen en vertellen we over de mogelijkheden.

Word ook actief lid van Accio!

Uitsluitend huurders van Talis kunnen gratis en vrijblijvend lid worden van Accio.
    Vul onderstaande gegevens in en druk op versturen.

ManVrouw
    Velden met een * zijn verplichte velden.