Veelgestelde vragen
Als u vragen heeft over huren bij Talis of over meer algemene onderwerpen die over uw woonomgeving gaan, dan mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Maar, kijk eerst eens in deze vragenlijst. Misschien staat uw vraag en het antwoord er bij.
Klachten
Waar kan ik terecht als mijn klacht niet (goed) wordt behandeld?
In dat geval kunt u terecht bij de ‘Klachtencommissie Woningcorporaties, regio Nijmegen’. Informatie hierover kunt u vinden op: www.kcwregionijmegen.nl. Daarna is er eventueel nog de weg naar de rechter.
Als ik ontevreden ben over de dienstverlening van Talis, waar kan ik dan terecht?
Als u niet tevreden bent over de dienstverlening van Talis dan kunt u bij Talis een klacht indienen. Mocht u niet tevreden zijn met de wijze waarop er met uw klacht wordt omgegaan, dan kunt u naar de klachtencommissie. Informatie over de mogelijkheden vindt u onder: https://www.talis.nl/over-talis/niet-tevreden-over-talis/